Категории

Детски карти за игра Uno, Toy Story

Комплектът съдържа:

  • 112 Карти, както следва:
  • 19 сини – 0 до 9;
  • 19 оранжеви –  0 до 9;
  • 19  червени – 0 до 9;
  • 19  лилави –  0 до 9;
  • 8 карти „Изтегли две“ – по 2 от всеки цвят – в синьо, оранжево, червено и лилаво;
  • 8 карти „Обърни“ - по 2 от всеки цвят – в синьо, оранжево, червено и лилаво;
  • 8 карти „Прескочи“ - по 2 от всеки цвят – в синьо, оранжево, червено и лилаво;
  • 4 жокера;
  • 4 жокера „Изтегли четири“;
  • 4 жокера „Дюк Кабуум“.

Цел на играта

Стани първият играч, който ще изиграе всички свои карти във всеки кръг и ще спечели точки за картите, които са останали в ръцете на противника. Точките от кръговете се събират и победител става първият играч, който успее да спечели 500 точки.


Подготовка

Всеки играч изтегля карта; раздава играчът, който изтегли най-голямата цифра (бройте всяка карта със символ за нула).

Раздавачът разбърква и раздава на всеки играч по 7 карти.

Поставете останалата част от тестето с лицевата страна надолу, за да направите куп за ТЕГЛЕНЕ.

Най-горната карта от купа за ТЕГЛЕНЕ се обръща, за да се създаде куп за ИЗХВЪРЛЯНЕ.

БЕЛЕЖКА: Когато обърнете някоя от картите за действие(със символи) за създаване на куп за ИЗХВЪРЛЯНЕ, прочетете ФУНКЦИИТЕ НА КАРТИТЕ ЗА ДЕЙСТВИЕ за специални инструкции.


Хайде да играем

Играчът от ляво на раздавача започва играта.

Когато е ваш ред, трябва да дадете от своята ръка карта, която отговаря на най-горната карта от купа за ИЗХВЪРЛЯНЕ или по число, или по цвят, или по символ( символите представляват КАРТИ ЗА ДЕЙСТВИЕ; вижте ФУНКЦИИ НА КАРТИТЕ ЗА ДЕЙСТВИЕ).

ПРИМЕР: Когато картата на купа за ИЗХВЪРЛЯНЕ е червена 7, играчът трябва да остави една червена карта или 7 от който и да било цвят. Като алтернатива, играчът може да постави една карта Жокер(Вижте ФУНКЦИИ НА КАРТИТЕ ЗА ДЕЙСТВИЕ).

В случай, че не разполагате с карта, която пасва на тази в купа за ИЗХВЪРЛЯНЕ, трябва да вземете карта от купа за ТЕГЛЕНЕ. Когато картата, която изтеглите, може да се играе, можете да я поставите в рамките на същият ход. В противен случай, играта ще продължи от следващия по ред играч.

Можте също така да решите да НЕ играете възможна карта от своята ръка. В такъв случай трябва да изтеглите карта от купа за ТЕГЛЕНЕ. Ако така изтеглената карта може да се постави в рамките на същия ход, не можете да играете никоя друга карта от ръката си след тегленето.

Функции на картите за действие

  • Карта „Изтегли две“ – Когато играете тази карта, следващият играч трябва да изтегли 2 карти и да пропусне реда си. Тази карта може да се играе само при съвпадение на цвят или друга карта „ Изтегли две“. Когато се появи в началото на играта, важи същото правило.
  • Карта „ Обърни“ – Когато играете тази карта, посоката на играта се обръща (ако в момента се играе наляво, то играта променя посоката си надясно, и обратното). Тази карта може да се играе само при съвпадение на цвят или друга карта „Обърни“. Когато тази карта е обърната в началото на играта, раздавачът тръгва пръв, а след това играта се движи надясно, вместо наляво.
  • Карта „Прескочи“ – Когато играете тази карта, следващият играч пропуска ход(губи своя ред). Тази карта може да се играе само при съвпадение на цвят или на друга карта „Прескочи“. Когато картата „Прескочи“ е обърната в началото на играта, играчът отляво на раздавача пропуска реда си, и играча вляво от него започва играта.
  • Жокер – Когато играете тази карта, можете да изберете цвят, който продължава играта (всеки цвят, включително цвета в игра преди поставянето на жокера). Можете да играете Жокер, когато е ваш ред, дори и да имате друга карта, която можете да изиграете. Когато Жокерът се играе в началото на играта, човека от ляво на раздавача пропуска реда си, и играча от ляво на раздавача избира цвета, с който продължава играта.
  • Жокер „Изтегли четири“ – Когато играете тази карта, можете да изберете цвят, който продължава играта, ПЛЮС следващият играч трябва да изтегли 4 карти от купа за ТЕГЛЕНЕ и да закуби своя ред. Все пак има уловка! Може да играете тази карта, само когато НЯМАТЕ друга карта в ръката си, която да съвпада по цвят с купа за изхвърляне(но е приемливо да се играе тази карта, ако има съвпадение на числото или карта за действие). Ако се появи в началото на играта,  върнете тази карта в тестето и вземете друга карта.

БЕЛЕЖКА: Когато подизирате, че Жокер „Изтегли четири“ е играна без основание (т.е. играча има съвпадаща кара), след това можете да оспорите дейстието на този играч. Оспорваният играч трябва да ви покаже картата си. В случай, че е виновен, оспорвания играч трябва да изтегли 4 карти вместо вас. Въпреки това, ако оспорваният играч е невинен, вие трябва да изтеглите 4 карти, плюс още 2 карти(общо 6)!

  • Жокер „Дюк Кабум“ – Когато играте тази карта, изберете двама играчи и вземете техните карти, разбъркайте ги старателно и ги раздайте на двамата по равно. Това означава, че един от играчите ще има повече или по-малко карти, отколкото е имал.

БЕЛЕЖКА: Ако картите са нечетен брой, изберете кой от играчите ще вземе допълнителната карта. Картата е  Жокер, затова изберете цвят, който продължава играта. Ако тази карта е изтеглена в началото на играта, играча от ляво на раздавача избира цвета, с който ще започне играта.

Излизане

Когато играете предпоследна карта, трябва да извикате „UNO“, което означава едно, за да покажете, че имате останала само една карта. Ако не извикате „UNO“ и ви хванат, преди следващия играч да изиграе своя ред, трябва да изтеглите две карти.

Когато даден играч няма повече карти, кръгът приключва. Точките се събират (вижте РЕЗУЛТАТ) и играта започва отново.

Когато последната изиграна карта е „Изтегли две“ или Жокер„Изтегли четири“, следващият играч трябва да изтегли съответно 2 или 4 карти. Тези карти се броят при събирането на точките.

Ако никой от играчите не е останал без карти, преди купа за ТЕГЛЕНЕ да свърши, купа за ИЗХВЪРЛЯНЕ се разбърква и играта продължава.


Резултат

Първият играч, чийто карти свършат в кръга, получава точки за всички карти, останали в ръцете на противниците, както следва:

Всички карти с цифри(0-9).......................Стойността на цифрата

Изтегли две.............................................. 20 т.

Обърни..................................................... 20 т.

Прескочи.................................................. 20 т.

Жокер....................................................... 50 т.

Жокер „Изтегли четири“......................... 50 т.

Жокер „Дюк Кабум“................................ 50 т.

След като резултатът от кръга е изчислен, ако никой от играчите не е достигнал 500 точки, картите се разбъркват и се започва нов кръг.

Спечелване на играта

ПОБЕДИТЕЛ е първият играч, който достигне 500 точки.

Алтернативно изчисляване на резултата и победа

Друг начин за изчисляване на резултата е да се води текущ списък на точките на всеки играч, който има в края на всеки кръг.

Когато някой от играчите достигне 500 точки, играчът с най-малко точки е победител.

  • Материал: Пластмаса
  • Размер с опаковката: 9.3 х 14.5 х 2.1 см.

Детски карти за игра Uno, Toy Story P96210

Няма наличност
Няма наличност!
Каталожен номер: P96210
Код на производителя: 173020
Марка: Други
Тегло: 0.190 кг
9.90 лв.
Стандартна доставка 26.11.2024 - 28.11.2024
14 дни Право на връщане
24 месеца Гаранция
Изчерпан
Описание

Детски карти за игра Uno, Toy Story

Комплектът съдържа:

  • 112 Карти, както следва:
  • 19 сини – 0 до 9;
  • 19 оранжеви –  0 до 9;
  • 19  червени – 0 до 9;
  • 19  лилави –  0 до 9;
  • 8 карти „Изтегли две“ – по 2 от всеки цвят – в синьо, оранжево, червено и лилаво;
  • 8 карти „Обърни“ - по 2 от всеки цвят – в синьо, оранжево, червено и лилаво;
  • 8 карти „Прескочи“ - по 2 от всеки цвят – в синьо, оранжево, червено и лилаво;
  • 4 жокера;
  • 4 жокера „Изтегли четири“;
  • 4 жокера „Дюк Кабуум“.

Цел на играта

Стани първият играч, който ще изиграе всички свои карти във всеки кръг и ще спечели точки за картите, които са останали в ръцете на противника. Точките от кръговете се събират и победител става първият играч, който успее да спечели 500 точки.


Подготовка

Всеки играч изтегля карта; раздава играчът, който изтегли най-голямата цифра (бройте всяка карта със символ за нула).

Раздавачът разбърква и раздава на всеки играч по 7 карти.

Поставете останалата част от тестето с лицевата страна надолу, за да направите куп за ТЕГЛЕНЕ.

Най-горната карта от купа за ТЕГЛЕНЕ се обръща, за да се създаде куп за ИЗХВЪРЛЯНЕ.

БЕЛЕЖКА: Когато обърнете някоя от картите за действие(със символи) за създаване на куп за ИЗХВЪРЛЯНЕ, прочетете ФУНКЦИИТЕ НА КАРТИТЕ ЗА ДЕЙСТВИЕ за специални инструкции.


Хайде да играем

Играчът от ляво на раздавача започва играта.

Когато е ваш ред, трябва да дадете от своята ръка карта, която отговаря на най-горната карта от купа за ИЗХВЪРЛЯНЕ или по число, или по цвят, или по символ( символите представляват КАРТИ ЗА ДЕЙСТВИЕ; вижте ФУНКЦИИ НА КАРТИТЕ ЗА ДЕЙСТВИЕ).

ПРИМЕР: Когато картата на купа за ИЗХВЪРЛЯНЕ е червена 7, играчът трябва да остави една червена карта или 7 от който и да било цвят. Като алтернатива, играчът може да постави една карта Жокер(Вижте ФУНКЦИИ НА КАРТИТЕ ЗА ДЕЙСТВИЕ).

В случай, че не разполагате с карта, която пасва на тази в купа за ИЗХВЪРЛЯНЕ, трябва да вземете карта от купа за ТЕГЛЕНЕ. Когато картата, която изтеглите, може да се играе, можете да я поставите в рамките на същият ход. В противен случай, играта ще продължи от следващия по ред играч.

Можте също така да решите да НЕ играете възможна карта от своята ръка. В такъв случай трябва да изтеглите карта от купа за ТЕГЛЕНЕ. Ако така изтеглената карта може да се постави в рамките на същия ход, не можете да играете никоя друга карта от ръката си след тегленето.

Функции на картите за действие

  • Карта „Изтегли две“ – Когато играете тази карта, следващият играч трябва да изтегли 2 карти и да пропусне реда си. Тази карта може да се играе само при съвпадение на цвят или друга карта „ Изтегли две“. Когато се появи в началото на играта, важи същото правило.
  • Карта „ Обърни“ – Когато играете тази карта, посоката на играта се обръща (ако в момента се играе наляво, то играта променя посоката си надясно, и обратното). Тази карта може да се играе само при съвпадение на цвят или друга карта „Обърни“. Когато тази карта е обърната в началото на играта, раздавачът тръгва пръв, а след това играта се движи надясно, вместо наляво.
  • Карта „Прескочи“ – Когато играете тази карта, следващият играч пропуска ход(губи своя ред). Тази карта може да се играе само при съвпадение на цвят или на друга карта „Прескочи“. Когато картата „Прескочи“ е обърната в началото на играта, играчът отляво на раздавача пропуска реда си, и играча вляво от него започва играта.
  • Жокер – Когато играете тази карта, можете да изберете цвят, който продължава играта (всеки цвят, включително цвета в игра преди поставянето на жокера). Можете да играете Жокер, когато е ваш ред, дори и да имате друга карта, която можете да изиграете. Когато Жокерът се играе в началото на играта, човека от ляво на раздавача пропуска реда си, и играча от ляво на раздавача избира цвета, с който продължава играта.
  • Жокер „Изтегли четири“ – Когато играете тази карта, можете да изберете цвят, който продължава играта, ПЛЮС следващият играч трябва да изтегли 4 карти от купа за ТЕГЛЕНЕ и да закуби своя ред. Все пак има уловка! Може да играете тази карта, само когато НЯМАТЕ друга карта в ръката си, която да съвпада по цвят с купа за изхвърляне(но е приемливо да се играе тази карта, ако има съвпадение на числото или карта за действие). Ако се появи в началото на играта,  върнете тази карта в тестето и вземете друга карта.

БЕЛЕЖКА: Когато подизирате, че Жокер „Изтегли четири“ е играна без основание (т.е. играча има съвпадаща кара), след това можете да оспорите дейстието на този играч. Оспорваният играч трябва да ви покаже картата си. В случай, че е виновен, оспорвания играч трябва да изтегли 4 карти вместо вас. Въпреки това, ако оспорваният играч е невинен, вие трябва да изтеглите 4 карти, плюс още 2 карти(общо 6)!

  • Жокер „Дюк Кабум“ – Когато играте тази карта, изберете двама играчи и вземете техните карти, разбъркайте ги старателно и ги раздайте на двамата по равно. Това означава, че един от играчите ще има повече или по-малко карти, отколкото е имал.

БЕЛЕЖКА: Ако картите са нечетен брой, изберете кой от играчите ще вземе допълнителната карта. Картата е  Жокер, затова изберете цвят, който продължава играта. Ако тази карта е изтеглена в началото на играта, играча от ляво на раздавача избира цвета, с който ще започне играта.

Излизане

Когато играете предпоследна карта, трябва да извикате „UNO“, което означава едно, за да покажете, че имате останала само една карта. Ако не извикате „UNO“ и ви хванат, преди следващия играч да изиграе своя ред, трябва да изтеглите две карти.

Когато даден играч няма повече карти, кръгът приключва. Точките се събират (вижте РЕЗУЛТАТ) и играта започва отново.

Когато последната изиграна карта е „Изтегли две“ или Жокер„Изтегли четири“, следващият играч трябва да изтегли съответно 2 или 4 карти. Тези карти се броят при събирането на точките.

Ако никой от играчите не е останал без карти, преди купа за ТЕГЛЕНЕ да свърши, купа за ИЗХВЪРЛЯНЕ се разбърква и играта продължава.


Резултат

Първият играч, чийто карти свършат в кръга, получава точки за всички карти, останали в ръцете на противниците, както следва:

Всички карти с цифри(0-9).......................Стойността на цифрата

Изтегли две.............................................. 20 т.

Обърни..................................................... 20 т.

Прескочи.................................................. 20 т.

Жокер....................................................... 50 т.

Жокер „Изтегли четири“......................... 50 т.

Жокер „Дюк Кабум“................................ 50 т.

След като резултатът от кръга е изчислен, ако никой от играчите не е достигнал 500 точки, картите се разбъркват и се започва нов кръг.

Спечелване на играта

ПОБЕДИТЕЛ е първият играч, който достигне 500 точки.

Алтернативно изчисляване на резултата и победа

Друг начин за изчисляване на резултата е да се води текущ списък на точките на всеки играч, който има в края на всеки кръг.

Когато някой от играчите достигне 500 точки, играчът с най-малко точки е победител.

  • Материал: Пластмаса
  • Размер с опаковката: 9.3 х 14.5 х 2.1 см.
Повече информация
Каталожен номер P96210
Второ име Детски карти за игра - Уно, Той Стори
Код на производителя 173020
Марка Други
Тегло 0.190 кг.
Пол Момчета
Възраст 7+ години
Цвят Многоцветен
Оценка
Изберете оценка