Играчки с герои
Героите от детски филми като образователно средство
Както при басните и детските истории, героите от детските филми са отлично средство за тяхното възпитание. Те могат да бъдат много полезни, за да покажат на децата различни култури, да ги научат на история, да ги приучат към фундаментални ценности, да им покажат как да мисля, всичко това по забавен начин. Филмите обаче са отличен вариант за образованието на детето. И аудио, и визуалните медии са чудесни начини да привлечете вниманието на детето и бавно да въведете нови идеи и съдържание.
Детските филми се открояват поради следните образователни ползи , които могат да донесат:
- Те обучават по разширен начин . Едно от основните предимства на детските филми е, че нашите малки обикновено не са наясно с образователното съдържание, което получават. За тях това е просто игриво и забавно, но докато се забавляват, те също се учат.
- Те са огледало на реалния свят. Докато гледат филми, децата бързо се потапят в познати светове, които включват лесни за идентифициране стереотипи (дори във филми, базирани на фантазии). Това им позволява да установят прилики и им дава възможност да прилагат наученото в ежедневния си живот.
- Те показват различно поведение. Във филмите за деца им е много ясно кой е добър, кой лош, кой действа правилно и кой не. Децата научават за доброто поведение и развиват критично мислене, което ще бъде много важно в живота им в зряла възраст.
Отглеждането на деца и ранното образование би било добре да се премине към игра, книги и визуални медии, които са по-вкоренени в реалния живот. Малките деца – особено тези на възраст над три години – често предпочитат тези неща, за да се преструват на игра, която включва измислени герои, анимационни филми и фантазия. Игра, която се основава на това, което правят възрастните, може да подобри ранното развитие на детето.
Този съвет оспорва западните вярвания, че измислената игра на преструване е централна за ранното детско развитие и растежа на индивидуалната креативност.
Набляга се на измислената, преструваща игра с герои
Въпреки че децата по света участват в игра на преструвки, вяра в играта, базирана на измислица и фантазия, е уникална. В традиционните общества измислената игра на преструване е по-малко ценена и много родители не вярват, че помага за развитието.
Вместо това милиони деца играят, като имитират практиките от реалния живот на своите родители и общности. Те репетират дейности за възрастни, възпроизвеждат ги с герои и стават все по-опитни в тях. Това е една от причините, поради която на много малки деца в други култури е позволено да размахват големи, остри ножове години преди на техните западни съвременници да се доверят да боравят с острие. Фентъзи съдържанието в тази игра е рядко, ако изобщо се случва, и децата се развиват нормално и успешно без него.
През последните десетилетия индустриализираните страни с право насърчават играта с любимите герои като по-добра за развитието и ученето на малките деца, отколкото подходи за обучение, насочени към учителите.
Изпробването на дейности за възрастни в реалния живот е универсална форма на игра. Това е, което малките деца обикновено избират да правят в свободното си време и това, което предизвиква интереса им, и обикновено включва работа. с
Същността на детската игра е свободният избор и самомотивацията и често включва социално взаимодействие с другите, особено с връстниците. Художествената литература не е ключова съставка. Изпробването на дейности за възрастни в реалния живот е универсална форма на игра. Това е това, което малките деца обикновено избират да правят в свободното си време и това, което предизвиква интереса им, и обикновено включва работа с други деца.
Накратко, играта на преструване е дейност, която се среща естествено в различните култури. По целия свят малките деца, особено на възраст от 18 до 24 месеца, си представят, например, че пръчката е самолет или кон. Подобна игра с въображение трябва да бъде почитана. Но не бива да предполагаме, че това е всичко, което децата искат или трябва да правят. Можем също да помогнем на децата да правят истински неща, да им дадем усещането, че могат да допринесат смислено за своите семейства и общности.
Това е проблем, който продължава през юношеството в много западни страни. Ние не даваме на тийнейджърите много полезни неща за правене. Караме ги да ходят на училище всеки ден, прекарвайки осем часа в слушане и правене на неща, които не са „реални“. След това ги тестваме, като им обещаваме, че ако се справят добре, ще могат да правят това, което искат.
Малките деца предпочитат игра, базирана на реалния живот
Проучихме предпочитанията за дейността на децата, като разпитахме деца в предучилищна възраст на възраст между три и шест години– повечето от тях добре запознати с филми, играчки и видео игри, които се фокусират върху супергероите и фантазията. Когато са попитани дали предпочитат да играят престорена игра или реални дейности, твърдо мнозинство предпочитат преструвани алтернативи пред истинските дейности.
Предпочитанието към реалността пред измислицата се увеличава с възрастта, тригодишните се интересуват еднакво от игра на престорени игри и реални дейности, но на четиригодишна възраст децата силно предпочитат истинските дейности.
Разгледайте и изберете
При нас можете да намерите много категории с играчки, които са базирани на любимите им детски филми, предавания и игри. Представили сме любимите герои на децата, за малки и големи, за момчета и момичета. Представяме ви: Мечо Пух, Замръзналото кралство, Колите, Хари Потър, Хълк, Бен 10, Батман, Супермен, Фортнайт и много други. Разгледайте ги! Изберете любимото предаване или игра, поръчайте на своето дете някоя фигура, аксесоари или цял комплект с фигури и аксесоари. Нашият екип е на разположение, ако имате някакви въпроси.