"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат "дядото на италианските игри". И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания "Clementoni" - днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.

Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо - за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. "Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея", разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра - "La Tombola della Canzone" (в букв. превод "Бинго песен"). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката "Clementoni". Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.

В следващите няколко години "La Tombola della Canzone" бързо изстрелва бизнеса на Клементони към челните места. В началото Марио започва с много малко хора, като всичко се произвежда на ръка в един гараж в градчето Реканати. Само три години по-късно италианецът закупува малка сграда в градчето и премества бизнеса си. "След още три години започнах изграждането на фабриката, която сега е седалището на компанията", споделя Марио Клементони. В края на 60-те се случва и още едно важно нещо за бизнеса - "Clementoni" започва да произвежда образователни игри. "Когато стартирах бизнеса си, се концентрирах основно върху колективни игри, вдъхновени от известни личности или телевизионни програми. Помислих си, че ученето никога не трябва да е принудително, защото така става по-трудно за децата и трябва да се измисли най-добрия възможен начин да не е така. А какво по-хубаво има за децата от играта", казва Клементони. Именно тези мисли, вдъхновяват италианеца за появата на "Superkid" - първата електронна образователна игра и една истинска революция в интерактивното обучение, която съществува и до днес. Разбира се, с течение на времето е разработена и подобрена, като успоредно с това нейната популярност продължава да нараства.

След появата на играта "Superkid" в края на 60-те, компанията непрестанно разширява продуктовата си гама. Днес създава игри за всички възрасти и предлага богат асортимент от продукти. Сред тях са игри и играчки с образователни функции, със светлинни и звукови ефекти, подходящи за най-малките, кубчета и пъзели, както за деца, така и за възрастни. Ръководени от света на игрите, от "Clementoni" създават и серията "Clemmy-My Soft World" - иновативни детски конструктори с меки фигури. За създаването на всеки от продуктите си компанията обръща изключително внимание на научните изследвания и иновациите. Своите игри и технологии, "Clementoni" разработва с помощта и съветите на експерти, техници, психолози и педагози от цял свят. Непрекъснато разширяване, изследвания и развитие на нови игри са сред най-важните фокуси. Проверките за контрол на качеството се извършват пряко от фабриката с подкрепата на най-високо квалифицирани италиански лаборатории и забележителни международни консултанти.

Именно със своите иновативност и отдаденост компанията се нарежда до водещите световни производители. Игрите на "Clementoni" са преведени на 16 езика и се разпространяват в над 56 страни, сред които Германия, Испания и Франция. "Clementoni" участва и в значими международни търговски изложения, сред които панаирите за играчки в Нюрнберг, Париж и Хонг Конг. Редом с успехите си през годините италианският производител успява да докаже колко необходима всъщност е играта. Както казва основателят на компанията, "играта е важна за всички ни, тя съпътства целия ни живот и е от основно значение за развитието на интелекта ни". Тази основополагаща идея остава непроменена в над 50-годишната история на "Clementoni".

Характеристики:

  • Материал: Картон
Няма наличност!

Детски панорамен пъзел 1000 части Космос PAT35529

Стандартна доставка: 30.04.2024 - 02.05.2024
НаличностНяма наличност!
21.00 лв.
  • Марка
  • Clementoni
Каталожен номер:
PAT35529
Код на производителя:
39638
Описание

"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат "дядото на италианските игри". И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания "Clementoni" - днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.

Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо - за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. "Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея", разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра - "La Tombola della Canzone" (в букв. превод "Бинго песен"). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката "Clementoni". Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.

В следващите няколко години "La Tombola della Canzone" бързо изстрелва бизнеса на Клементони към челните места. В началото Марио започва с много малко хора, като всичко се произвежда на ръка в един гараж в градчето Реканати. Само три години по-късно италианецът закупува малка сграда в градчето и премества бизнеса си. "След още три години започнах изграждането на фабриката, която сега е седалището на компанията", споделя Марио Клементони. В края на 60-те се случва и още едно важно нещо за бизнеса - "Clementoni" започва да произвежда образователни игри. "Когато стартирах бизнеса си, се концентрирах основно върху колективни игри, вдъхновени от известни личности или телевизионни програми. Помислих си, че ученето никога не трябва да е принудително, защото така става по-трудно за децата и трябва да се измисли най-добрия възможен начин да не е така. А какво по-хубаво има за децата от играта", казва Клементони. Именно тези мисли, вдъхновяват италианеца за появата на "Superkid" - първата електронна образователна игра и една истинска революция в интерактивното обучение, която съществува и до днес. Разбира се, с течение на времето е разработена и подобрена, като успоредно с това нейната популярност продължава да нараства.

След появата на играта "Superkid" в края на 60-те, компанията непрестанно разширява продуктовата си гама. Днес създава игри за всички възрасти и предлага богат асортимент от продукти. Сред тях са игри и играчки с образователни функции, със светлинни и звукови ефекти, подходящи за най-малките, кубчета и пъзели, както за деца, така и за възрастни. Ръководени от света на игрите, от "Clementoni" създават и серията "Clemmy-My Soft World" - иновативни детски конструктори с меки фигури. За създаването на всеки от продуктите си компанията обръща изключително внимание на научните изследвания и иновациите. Своите игри и технологии, "Clementoni" разработва с помощта и съветите на експерти, техници, психолози и педагози от цял свят. Непрекъснато разширяване, изследвания и развитие на нови игри са сред най-важните фокуси. Проверките за контрол на качеството се извършват пряко от фабриката с подкрепата на най-високо квалифицирани италиански лаборатории и забележителни международни консултанти.

Именно със своите иновативност и отдаденост компанията се нарежда до водещите световни производители. Игрите на "Clementoni" са преведени на 16 езика и се разпространяват в над 56 страни, сред които Германия, Испания и Франция. "Clementoni" участва и в значими международни търговски изложения, сред които панаирите за играчки в Нюрнберг, Париж и Хонг Конг. Редом с успехите си през годините италианският производител успява да докаже колко необходима всъщност е играта. Както казва основателят на компанията, "играта е важна за всички ни, тя съпътства целия ни живот и е от основно значение за развитието на интелекта ни". Тази основополагаща идея остава непроменена в над 50-годишната история на "Clementoni".

Характеристики:

  • Материал: Картон
Повече информация
Каталожен номер PAT35529
Второ име Панорамен пъзел 1000 части Космос
Код на производителя 39638
Марка Clementoni
Тегло 1.000 кг.
Предназначение Забавление
Подходящ за Игри вкъщи
Материал Картон
Пол За всички деца
Възраст 14+ години
Цвят Многоцветен
Оценка
Изберете оценка