Цел на играта:
Да се направи редица по хоризонтал, вертикал или диагонал от 5 кубчета, които са със съответния символ на участника или отбора.
Подготовка:
25 кубчета са поставени в центъра на дъската. Всяко кубче се характеризира от лицевата си страна: празна, с кръгче или с кръстче. В началото на играта, кубчетата са подредени откъм една от празните им страници. Двамата участници или отбора избират кой ще играе с кръстчетата и кой с кръгчетата, и кой ще започне пръв.
Правила на играта за двама играчи:
Когато е на ход, всеки участник избира едно кубче и го мести в съответствие със следните правила. Не може да се пропуска ход.
Избиране и взимане на кубче:
Участникът избира и взема от периферията на дъската едно кубче с празна лицева страна или такова с неговия символ. В първия тур участниците нямат друг избор, освен да вземат празно кубче. Не е разрешено да се използва кубче със символ на противника.
Смяна на символа на кубчето:
Независимо от това дали кубчето, което е взето е празно или със символа на играча, то трябва винаги да бъде заместено от кубче, което е със символа на играча на лицевата страна.
Заместване на кубче:
Участникът може да избере в кой край на недовършените редици, когато изтегли кубче, то трябва да бъде заместено като играчът избутва този край, за да замести кубчето. Не може да замествате кубчето, като само го играете обратно на позицията, от която е взето. Кубчето може да бъде преместено на дъската като се премести А, В или С.
Победител:
Победител е този играч, който направи и обяви, че е направил хоризонтал, вертикал или диагонал от 5 кубчета със своя символ. Играч, който направи редица от символите на противника губи играта, дори и и ако едновременно е направил редица със своя символ.
Правила на играта за четирима играчи:
Участниците се групират в отбори по двама, като отборните участници се разполагат един срещу друг. Всеки участник играе по посока на часвниковата стрелка (отбор А срещу отбор В). Участниците трябва да се съгласят дали се разрешава обсъждане между съотборниците.
По реда си, всеки участник избира кубче и го движи по следните правила:
Избиране и придвижване на кубче:
Участникът избира и взима празно кубче или такова със съответния символ, ако стрелката е насочена към него, от периферията на дъската - по този начин, върха на стрелката посочва кой участник от отбора може да играе.
В първия ход играчите имат възможност да играят единствено празно кубче. Не се разрешава да се играе с кубче със символа на опонента.
Смяна на символа на кубчето:
Независимо дали кубчето, което се взема е празно или със символ, то трябва да бъде заместено от кубче със символа на играча. Играчът ще насочи стрелката по такъв начин, че да определи кой от отбора ще може да играе кубчето отново.
Замяна на кубче:
Участникът може да избере от кой край на незапълнените редици, образувани от вземането на кубче, кубчето трябва да се замести. Той избутва този край, за да замести кубчето. Няма възможност да се върне кубчето, което сте взели обратно на същата позиция. Кубче може да се върне обратно на дъската като се избутат А, В или С. Участникът е длъжен да играе, освен ако няма възможност да вземе празно кубче или такова с неговия/нейния символ и със стрелка, насочена към него. Периферията на дъската.
Победител:
Побеждава отбора, който е направил и обявил хоризонтал, вертикал или диагонал от 5 кубчета със своя символ. Отборът, който направи редица със символа на противника губи играта, дори и ако по същото време е направил редица със своя символ.
Играта съдържа:
- дъска - основа за играта
- 25 пирографирани дървени кубчета
- правила на играта
Характеристики:
- Препоръчителна възраст: Над 6 години
- Материал: Дърво
Детска настолна стратегическа игра Quixo Classic PAT39291
Цел на играта:
Да се направи редица по хоризонтал, вертикал или диагонал от 5 кубчета, които са със съответния символ на участника или отбора.
Подготовка:
25 кубчета са поставени в центъра на дъската. Всяко кубче се характеризира от лицевата си страна: празна, с кръгче или с кръстче. В началото на играта, кубчетата са подредени откъм една от празните им страници. Двамата участници или отбора избират кой ще играе с кръстчетата и кой с кръгчетата, и кой ще започне пръв.
Правила на играта за двама играчи:
Когато е на ход, всеки участник избира едно кубче и го мести в съответствие със следните правила. Не може да се пропуска ход.
Избиране и взимане на кубче:
Участникът избира и взема от периферията на дъската едно кубче с празна лицева страна или такова с неговия символ. В първия тур участниците нямат друг избор, освен да вземат празно кубче. Не е разрешено да се използва кубче със символ на противника.
Смяна на символа на кубчето:
Независимо от това дали кубчето, което е взето е празно или със символа на играча, то трябва винаги да бъде заместено от кубче, което е със символа на играча на лицевата страна.
Заместване на кубче:
Участникът може да избере в кой край на недовършените редици, когато изтегли кубче, то трябва да бъде заместено като играчът избутва този край, за да замести кубчето. Не може да замествате кубчето, като само го играете обратно на позицията, от която е взето. Кубчето може да бъде преместено на дъската като се премести А, В или С.
Победител:
Победител е този играч, който направи и обяви, че е направил хоризонтал, вертикал или диагонал от 5 кубчета със своя символ. Играч, който направи редица от символите на противника губи играта, дори и и ако едновременно е направил редица със своя символ.
Правила на играта за четирима играчи:
Участниците се групират в отбори по двама, като отборните участници се разполагат един срещу друг. Всеки участник играе по посока на часвниковата стрелка (отбор А срещу отбор В). Участниците трябва да се съгласят дали се разрешава обсъждане между съотборниците.
По реда си, всеки участник избира кубче и го движи по следните правила:
Избиране и придвижване на кубче:
Участникът избира и взима празно кубче или такова със съответния символ, ако стрелката е насочена към него, от периферията на дъската - по този начин, върха на стрелката посочва кой участник от отбора може да играе.
В първия ход играчите имат възможност да играят единствено празно кубче. Не се разрешава да се играе с кубче със символа на опонента.
Смяна на символа на кубчето:
Независимо дали кубчето, което се взема е празно или със символ, то трябва да бъде заместено от кубче със символа на играча. Играчът ще насочи стрелката по такъв начин, че да определи кой от отбора ще може да играе кубчето отново.
Замяна на кубче:
Участникът може да избере от кой край на незапълнените редици, образувани от вземането на кубче, кубчето трябва да се замести. Той избутва този край, за да замести кубчето. Няма възможност да се върне кубчето, което сте взели обратно на същата позиция. Кубче може да се върне обратно на дъската като се избутат А, В или С. Участникът е длъжен да играе, освен ако няма възможност да вземе празно кубче или такова с неговия/нейния символ и със стрелка, насочена към него. Периферията на дъската.
Победител:
Побеждава отбора, който е направил и обявил хоризонтал, вертикал или диагонал от 5 кубчета със своя символ. Отборът, който направи редица със символа на противника губи играта, дори и ако по същото време е направил редица със своя символ.
Играта съдържа:
- дъска - основа за играта
- 25 пирографирани дървени кубчета
- правила на играта
Характеристики:
- Препоръчителна възраст: Над 6 години
- Материал: Дърво
Каталожен номер | PAT39291 |
---|---|
Второ име | Настолна стратегическа игра Quixo Classic |
Код на производителя | 741003 |
Марка | Gigamic |
Тегло | 0.300 кг. |
Пол | За всички деца |
Възраст | 6+ години |
Цвят | Многоцветен |
Кредитен калкулатор
Детска настолна стратегическа игра Quixo Classic PAT39291
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца