Стартирайте вълнуващи космически приключения с комплекта за игра LEGO® City за възраст 4+, включващ космически кораб, лаборатория, сцена на астероид, 2 минифигури и фигура на извънземно. Пътувайте в дълбокия космос за извънземна мисия за намиране и събиране на енергийни кристали за захранване. Пилотирайте совалката през въртящ се облак от космически камъни, за да стигнете до повърхността на летящ астероид. Използвайте крана и инструментите, за да повдигате и отваряте богати на кристали метеорити, и извършете тестове в лабораторията, преди да натоварите кораба си и да се върнете обратно към базата. Изчакайте! Това извънземно ли е!? Присъединете се към вашия малък астронавт за извънземни приключения с комплекта за игра LEGO® City Космически кораб и откритие на астероид (60429) за възраст 4+, включващ космически кораб и 2 сцени на повърхността на астероид, изобразяващи лаборатория и зона за разкопки с кран. Просто добавете 2-те минифигури на космическия екипаж, фигурата на извънземно и богат на кристали метеорит за игра с въображение и разказване на истории. Лесният за построяване космически кораб е забавен подарък за деца, които обичат играта с въображение. Той включва начална тухличка LEGO, ръководство с картинки и 3D инструкции в приложението LEGO Builder – цифров помощник за построяване с интуитивни инструменти, които позволяват на децата да мащабират, завъртат и визуализират моделите от всички ъгли, докато строят. Играчките LEGO City на космическа тематика са страхотен подарък по всякакъв повод с реалистични превозни средства, детайлни структури и вдъхновяващи герои, които обединяват фантазията и реалността за игра с въображение без ограничения. Децата могат да добавят комплекта към други (продават се отделно) от гамата с космическа тематика LEGO City за още по-епичен космически екшън.

• Комплект за игра LEGO® City с космически кораб – подарете на малкия си космически изследовател часове забавни приключения с комплекта за игра LEGO City Космически кораб и откритие на астероид за възраст над 4 години;
  • Какво има в кутията? – космическата играчка има всичко, от което децата се нуждаят, за да построят космически кораб, кран, лаборатория и сцени от разкопки, метеорит с енергийни кристали, 2 минифигури на космически екипаж и фигура на извънземно;
  • Творческа игра – децата могат да разиграват кацане на космически кораб върху астероид, да използват крана, за да вдигнат метеорита, съдържащ енергийни кристали, и да извършват тестове в космическата лаборатория;
  • Космическа играчка за малки строители – комплектът за игра LEGO® City за деца над 4 години включва начална тухличка, просто ръководство за построяване с картинки и 3D цифрови напътствия чрез приложението LEGO Builder;
  • Подарък за фенове на космоса – изстреляйте въображението на децата в орбита с комплекта за игра, който е празничен подарък или изненада по всякакъв повод за момчета и момичета над 4 години;
  • Още комплекти за колекциониране – децата могат да се насладят на повече забавления и приключения, когато използват комплекта с други от гамата с космическа тематика LEGO® City (продават се отделно);
  • Безкрайна игра – космическите комплекти LEGO® City се предлагат с реалистични превозни средства, детайлни структури и вдъхновяващи герои, които обединяват фантазията и реалността за игра с въображение без ограничения;
  • Размери – космическият кораб в комплекта от 126 части е с 4 см височина, 14 см дължина и 9 см ширина.

• Материал: Пластмаса
  • Размер с опаковката: 4.6x26.2x19.1 см.

Детски комплект City Космически кораб и откритие на астероид PAT40564

Стандартна доставка: 07.05.2024 - 09.05.2024
НаличностВ наличност!
Бърза поръчка
Моля, въведете валиден телефонен номер!
Моля, въведете валиден имейл!
Вашата поръчка е изпратена! Наш оператор ще се свърже с Вас!

• Материал: Пластмаса
  • Размер с опаковката: 4.6x26.2x19.1 см.
Второ име Космически кораб и откритие на астероид City