Категории

Сензационно откритие: Палеонтологът откри кости на динозаври, които могат да бъдат събрани, за да образуват пълен скелет. Включва карта с информация за динозаври. Отправете се на пътешествие в света на динозаврите със страхотния комплект PLAYMOBIL Археологически разкопки със скелет на динозавър. Снабден с четка, кирка, лопата и кофа, палеонтологът изследва древни костни останки. Внимателно той открива една кост след друга и вълнението нараства, докато се разкрива сензационно откритие. В крайна сметка изследователят на динозаври разкрива пълна скелетна структура. Светът на динозаврите PLAYMOBIL кани деца на 4 и повече години да се потопят във вълнуващи ролеви приключения и да изпитат очарованието на тези гигантски влечуги у дома.

• Комплектът съдържа: 35 елемента.
  • Материал: Пластмаса
  • Размер с опаковката: 4.1 х 14.2 х 14.2 см.

Детски комплект Археологически разкопки със скелет на диноза PAT45965

Стандартна доставка: 10.09.2024 - 12.09.2024
НаличностВ наличност!
  • Playmobil
Бърза поръчка
Моля, въведете валиден телефонен номер!
Моля, въведете валиден имейл!
Вашата поръчка е изпратена! Наш оператор ще се свърже с Вас!

• Комплектът съдържа: 35 елемента.
  • Материал: Пластмаса
  • Размер с опаковката: 4.1 х 14.2 х 14.2 см.
Второ име Археологически разкопки със скелет на динозавър