Категории

GraviTrax е система за писти от Ravensburger! Използвайте въображението си, за да създавате изпълнени с действие релси и да изследвате света на физиката, като хвърляте своите топчета върху тях. Изследвайте силата на гравитацията и стимулирайте въображението си с комплектите Gravitrax! Може да се използва само със стартов комплект GraviTrax®. С GRAVITRAX ще откриете света на гравитацията, докато се забавлявате!

Създавайки изпълнени с екшън системи с различни конструктивни елементи, ще откриете как законите на физиката влияят върху това, което прави вашата топка. Поддържайте вълнението си с този комплект допълнение с Лъжичка. Задейства се автоматично, когато топчето се търкаля, Лъжичката вдига топчето, люлее се и задвижва топчето надолу по пистата от следващото най-високо ниво. Този аксесоар трябва да се комбинира със стартовия комплект GraviTrax®.

GraviTrax е модулна, без електронна интерактивна система за писти, където можете да проектирате и изграждате свои собствени писти. Тази STEM играчка за момчета и момичета от 8 и повече години насърчава експериментирането с гравитацията, магнетизма и кинетиката. Разширете своите компилации с различни комплекти за разширение и аксесоари.

• Материал: Картон

Детска настолна игра GraviTrax Допълнение Трасе PAT6121

Стандартна доставка: 16.05.2024 - 20.05.2024
НаличностВ наличност!
  • Ravensburger
Бърза поръчка
Моля, въведете валиден телефонен номер!
Моля, въведете валиден имейл!
Вашата поръчка е изпратена! Наш оператор ще се свърже с Вас!

• Материал: Картон