"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат "дядото на италианските игри". И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания "Clementoni" - днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.
Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо - за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. "Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея", разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра - "La Tombola della Canzone" (в букв. превод "Бинго песен"). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката "Clementoni". Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.
Пъзел 1000ч. High Quality Collection NEUSCHWANSTEIN PAT64
"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат "дядото на италианските игри". И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания "Clementoni" - днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.
Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо - за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. "Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея", разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра - "La Tombola della Canzone" (в букв. превод "Бинго песен"). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката "Clementoni". Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.
Каталожен номер | PAT64 |
---|---|
Второ име | Детски пъзел с 1000 елемента |
Код на производителя | 39438 |
Марка | Clementoni |
Тегло | 0.500 кг. |
Пол | За всички деца |
Възраст | 14+ години |
Цвят | Многоцветен |
Кредитен калкулатор
Пъзел 1000ч. High Quality Collection NEUSCHWANSTEIN PAT64
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца
месеца