Категории

Гаранция на продукти

Онлайн магазин www.patilanci.bg предлага на своите клиенти до 2 години гаранция, валидна от датата на закупуване. В сайта ни има продукти, които са обект на гаранция с различен от фиксираните 2 календарни години, както и такива без търговска гаранция. Под краен клиент трябва да се разбира всяко физическо или юридическо лице, което е закупило продукта и не възнамерява да го продаде отново и/или да го използва за корпоративни цели. Тези гаранционни срокове не се подновяват или удължават чрез поправка или доставка на резервни части по време на гаранционния срок. Договорните и законните права на крайния потребител, относно продавача, както и законните права на крайния потребител относно производителя, са независими и необвързани от тази гаранция. За начало на гаранцията се счита датата, на която е издадена стоковата разписка при получаване на стоката. При възникване на гаранционно събитие, за негово начало се приема дата, на която продуктът е доставен от клиента в офис на онлайн магазин patilanci.bg Срока за решение на patilanci.bg по преявената претенция е в рамките на предвидения от закона срок от 30 календарни дни. Моля да имате предвид, че имате опция да върнете продукта в срок до 14 дни от дата на закупуване, ако стоката е в безупречен търговски вид и без следи от нарушаване на опаковка и следи от използване.

Гаранцията е валидна при следните условия:

  1. Гаранцията покрива фабрични дефекти по закупената стока;
  2. Представяне на документ, удостоверяващ покупката (стокова разписка, фактура);
  3. При сглобяване са спазени всички инструкции на производителя относно монтажа и поддръжката на продукта;
  4. Продукта се използва по предназначение и са спазени всички инструкции на производителя за правилна експлоатация;
  5. Рекламацията може да бъде установена и приета единствено след диагностика на продукта, извършена от оторизиран сервиз на www.patilanci.bg или от представител на оторизиран сервиз на вносителя на продукта;
  6. При отстраняване на дефектите, сервизните техници преценяват дали продукта да бъде поправен или подменен с нов;
  7. Сменените дефектни части/продукти остават собственост на patilanci.bg и следва да бъдат взети от сътрудника/техника на www.patilanci.bg.

При устанoвяване на дефект при доставката, продуктът трябва да бъде изпратен до офис на онлайн магазина на Патиланци БГ ЕООД на адрес за сметка на patilanci.BG. Това следва да се случи в деня на приемане на пратката, а не на следващ, или последващ ден. При промяна в решението на клиента, или поради не запознаването му с размери, цвят, модел и т.н връщането става за сметка на клиента. Също така – ако продуктът покаже дефект по време на гаранционния период, то разходите по връщането на отделната част в офиса на patilanci.bg е за сметка на Patilanci. Гаранционния период започва да тече от датата, посочена на стоковата разписка при получаване на стоката от куриер. 

Адрес:
Гр. София Жк. Люлин бл. 7:78, офис 5
ТЕЛЕФОН ЗА ВРЪЗКА с Патиланци БГ ЕООД: +359 877 030 978, или на имейл sales@patilanci.bg

Гаранцията НЕ e приложима при:

  1. Повреди, предизвикани от: неправилно транспортиране и съхранение, неправилна инсталация и/или поддръжка, монтаж и експлоатация използване по не предназначение, ремонтни дейности/демонтаж, извършени от неупълномощени лица, използване на неоригинални резервни части и неправилни инструменти.
  2. Дефекти, възникнали в резултат на умишлена повреда – механична, или чрез използване на физическа сила към продукта;
  3. Повреди, възникнали в резултат на замърсяване, умишлени счупвания, или използване на агресивни и/или абразивни почистващи препарати.
  4. Повреди, възникнали по причини независeщи от производителя като: продължително и тенденциозно оставяне на продукта на пряка слънчева светлина, не спазване на ограниченията за ползване, като килограми, възраст и сезон и т.н..
  5. Повреди и дефекти, причинени от трети страни.
  6. Повреди и дефекти, причинени от лоша поддръжка.
  7. Дефекти, причинени от неправилно съхранение през различните сезони в България.
  8. Дефекти, причинени от надраскване, напуквания, и/или счупвания на който и да е цялостната структура на продукта.
  9. Естествени и нормални изхабявания на отделните елементи, като изсветляване на цвета например.
  10. Гаранцията не покрива консумативи (като батерии, филтри, пружини, покривала, седалки, огледала, седалки и други).
  11. Дефекти, причинени от счупване на части, като пластмасови елементи, огледала, волани, бутони, крепежни елементи и др..
  12. Промяна на оригинален цвят следствие от слънчева светлина, сезони, третиране с агресивни химикали.
  13. Гаранцията не покрива компонентите и/или повредени вследствие на неправилна употреба, включително корозия, окисляване, тънки пукнатини на боята, отлюспване на отделни елементи, умора на материала, занемаряване, кражба.
  14. НЕ предоставяне на стоковата разписка, с която сте получили стоката от куриер.